Lenovo Ideapad L340

29 Ocak 2020 ile hasan

Temmuz 2019’da aldığım LENOVO L340 81LL000YTX i7-9750H bilgisayarım aniden kapandı ve bir daha açılmadı. Lenovo’ya e-mail yoluyla başvurdum ve göndermemi söylediler. Ben belki değişim olur, belki bilgisayara format atarlar diye düşünerek harddiskteki verileri kurtarmak istedim ve -lenovo’ya da danışarak- bilgisayarın kapağını çıkarıp harddiski söktüm. Bu esnada kasayı da epey hırpaladım, hatta monitörü de çizdim. Bir şekilde verileri kurtarıp bilgisayarı lenovonun direktifleri doğrultusunda ücretsiz olarak İstanbul’daki onarım servislerine gönderdim. Nedense tamir sürecinin en az 1 ay olacağını düşünüyordum. Kargoya veriliş tarihi 14 Ocak 2020. Anakartı değiştirmişler. Bilgisayarı onarılmış vaziyette kargodan teslim alış tarihim 22 Ocak 2020. Yani kargo dahil neredeyse 1 haftada bütün onarım süreci sonuçlandı. Bir şekilde işi yokuşa süreceklerini düşünmüştüm, kesinlikle böyle bir şey yapmadılar. Bütün süreç pürüzsüz ve hızlı biçimde işledi ve bilgisayarıma kavuştum. Bu tamir sürecini sorun çıkarmadan hızlı bir şekilde sonuçlandırdıkları için Lenovo’ya teşekkür ederim.

Güncelleme: 3 Martta bilgisayarın USB portları bozuldu. Tekrar servise gönderdim. Anakart yeniden değişti. Süreç yine bir hafta kadar sürdü.